2018 wygodne i modne buty i obuwie męskie online wyprzedaż!
Zaloguj się Zarejestruj się

Dostawa i zwroty

Jako nasz klient uważamy, że powinieneś czuć się dobrze przy swoim zakupie. Dostarczamy Ci szczegółowe opisy i zdjęcia, dzięki czemu możesz podejmować świadome decyzje wraz z przyjazną obsługą klienta przez całą dobę. www.cyja.pl z przekonaniem, że nasze produkty są objęte gwarancją zwrotu pieniędzy w wysokości 100%. Jeśli otrzymasz produkt, który nie jest zgodny z opisem, zwrócimy 100% ceny zakupu plus wszelkie koszty wysyłki, które mógłbyś ponieść.

Polityka zwrotów
1. Możesz zwrócić przedmioty w ciągu 7 dni od zakupu
Należy je zwrócić wraz z oryginalnym opakowaniem. Podczas zwracania przedmiotów zdecydowanie zaleca się uzyskanie dowodu nadania. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki zagubione w tranzycie.

2. Wszystkie zamówione przedmioty są wybranymi tutaj pozycjami Obiecujemy Ci odpowiedni pakiet zamówień. Jeśli zwracasz właściwe produkty do zwrotu: wszystkie zwrócone produkty podlegają 15% opłacie za uzupełnienie zapasów. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.

3. Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany towaru Nie ponosisz odpowiedzialności za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki.

4. Szybki zwrot ceny towarów zostanie wydany po otrzymaniu wszystkich informacji, o których mowa powyżej.
Karta kredytowa użyta do pierwotnego zakupu zostanie uznana za oryginalną. Podczas gdy w rzeczywistości będziesz mieć zwrot 95% pierwotnej ceny, ponieważ pozostałe 5% zostanie obciążone przez bank. Zwrot zostanie zaksięgowany na koncie Twojej karty kredytowej w ciągu 5-10 dni po otrzymaniu zwrotu. W przypadku problemów z refundacją, skontaktuje się z tobą członek naszego zespołu obsługi klienta.

5. Skontaktuj się z nami za pomocą identyfikatora zamówienia, aby uzyskać pomoc Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przesyłki odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie. Nie noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi metkami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

Zasady wymiany - Wszystkie nasze produkty objęte są 15-dniową polisą na wymianę.
Jeśli zdasz sobie sprawę, że popełniłeś błąd i chcesz anulować zamówienie lub jeśli otrzymasz zamówiony towar, który jest wadliwy, uszkodzony lub nie zamówiłeś, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Wszystkie przesyłki odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie. Nie noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi metkami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

Uwaga:
Zlecenie nie może zostać zatrzymane po wysłaniu produktów. Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić, jesteś odpowiedzialny za opłatę za wysyłkę. Zachowaj ostrożność przy składaniu zamówienia i upewnij się, który przedmiot chcesz kupić.

Prosimy o przesłanie prośby o zwrot lub zamian za pośrednictwem poczty e-mail na adres serviceonline.karen@gmail.com, korzystając z informacji wymaganych poniżej, a my wyślemy ci dane, jak wysłać zwrotne przedmioty do zwrotu lub wymiany, zwykle w ciągu 24-48 godzin.

Powrót